Organiseert en optimaliseert uw administratie

Incite Consult & Coaching

Wij bouwen samen aan uw Succes en aan uw optimale Work-Life Balance…
Professionele Administratieve en Commerciële ondersteuning op maat van uw bedrijf
Incite Consult & Coaching met als uitvalsbasis in Oudenaarde, focust zich op een volledig op maat gerichte dienstverlening aan zelfstandigen, vrije beroepen en bedrijven die organisatie en bedrijfsadministratie ook belangrijk vinden. Iedere hard werkende zaakvoeder herkent dit wel. Door de bomen het bos niet meer zien omdat de bedrijfsadministratie heel wat tijd van u in beslag neemt en u hierdoor zich te weinig kunt focussen op de kernactiviteiten van uw onderneming en waardoor ook uw Work-Life balance volledig wordt verstoord. Ik help ondernemers die voor tijdelijk of langdurige termijn op zoek zijn naar administratieve ondersteuning of freelance administratieve assistentie. Een administratief medewerker aannemen bij een tijdelijke over-load aan werk kost handenvol tijd en geld, daarom helpt Incite Consult & Coaching u graag verder op freelance basis.  
administratieve organisatie
Wat is het belang van een goed georganiseerde administratie?
Een goede administratie is van vitaal belang voor een onderneming. Zonder cijfers heb je geen business en kan je niet sturen.
  • Op een efficiënte manier leveringen en bestelling opvolgen.
  • Een professioneel en betrouwbaar bedrijfsimago uitstralen.
  • Creatie van vertrouwen bij klanten en leveranciers.
  • Voorkomen van financiële problemen.
  • Geen kostbare tijd verliezen door het zoeken naar allerhande documenten…
  • Bewerkstelligt een vlotte opvolging van offertes
  • ….enz…
Voordelen van een Freelance Medewerker?

Op zoek naar… een Administratieve Duizendpoot, een Kameleon of gewoon naar een Redder in Nood…?

 

  • Financiële voordelen: de werkgever die beroep doet op een freelancer, betaalt enkel en alleen voor de geleverde arbeid. Er is geen sprake van sociale lasten, ziekteverlof,13emaand, vakantiegeld, of eindejaarspremie hoeft te betalen ? U krijgt een vaste uurprijs en een factuur als aftrekbare kost.
  • Een freelancer huur je enkel in voor de periode dat je hem nodig hebt. Freelancers zijn doorgaans goedkoper dan werknemers en een veel eenvoudigere administratie.
  • Economische voordelen en kans om specifiek talent aan de organisatie te binden .
  • Freelancers hebben veel ervaring in hun vakgebied door opdrachten bij verschillende werkgevers. Om zijn activiteit in rechte banen te leiden moet hij eveneens noties hebben van boekhouding, marketing, verkooptechnieken. Hij is de klantendienst en de webmaster. Hij is een ware duizendpoot.
  • Flexibel inzetbaar: de werking binnen een bedrijf wordt sterk beïnvloed door het arbeidsrecht. Soms kan dit de dynamiek van het bedrijf vertragen. Ik ben als freelancer niet onderworpen aan dat arbeidsrecht. Thuis op locatie of in de zaak inzetbaar.
  • Freelancers zetten zich voor 100% in omdat ze zichzelf moeten blijven bewijzen om nieuwe opdrachten binnen te halen.
  • Change management: nieuwe opdrachten in nieuwe bedrijven…Freelancers hebben een frisse kijk op zaken en zien snel mogelijke verbeteringen.
    Verandering schrikt een zelfstandig medewerker niet af. Als een kameleon weet hij zich heel snel aan te passen aan een nieuwe omgeving. Hij maakt zich de methodes en procedures snel eigen en is snel operationeel.
  • Sterke loyaliteit en geen probleem met avond- of weekendwerk.
administratieve organisatie

Freelance Office Manager-Administratief Secretariaat

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u kunt beroepen op een Freelance Management Assistent waaraan uw als onderneming uw administratieve taken kan uitbesteden
  • Tijdelijke werk over-load?
  • Zwangerschapsverlof/ Ziekteverlof van een medewerker: u heeft bekwame vervanger nodig om deze periode te overbruggen?
  • Werkt u aan een project waarvoor u tijdelijk wat extra hulp en ondersteuning kunt gebruiken van een professional?
  • Zoekt u voor een aantal uren per week/maand een flexibele en ervaren multi-taskende administratieve duizendpoot, die over de nodige skills beschikt en waarvoor u geen RSZ, vakantiegeld of eindejaarspremie hoeft te betalen ? U krijgt uw vaste uurprijs en een factuur als aftrekbare kost.
  • U kan mij inschakelen voor korte of langlopende vervangingen in diverse vakdomeinen
  • Opmaak van efficiënte Excellijsten en Word Sjablonen op maat van uw onderneming. Budgettering en kostprijsberekeningen
Ik heb ervaring binnen volgende sectoren:
  • Algemeen bedrijfsbeheer
  • Events & Wedding Planning
  • Immo & Property Management
  • Horeca & Toerisme
  • Bouwsector…
Flexibele administratieve ondersteuning op maat
Heeft u een heleboel administratieve taken die op uw To-do lijstje blijven staan?  
  • Standaard administratie
  • Algemeen Klant en leveranciersopvolging
  • Opmaken van bedrijfspresentaties
  • Opmaak bestelbonnen & offertes Klanten- en leveranciersopvolging
  • Facturatie & Debiteurenbeheer
  • Personeelsadministratie
  • Selectie en rekrutering van uw personeel
  • Tekstverwerking van verslagen, overeenkomsten schadedossiers, plaatsbeschrijvingen, naverwerking van aktes bij notarissen,…
  • Opmaak van standaardformulieren
  • Dossierbeheer & opvolging
  • Diverse online opzoekwerk
  • Agendabeheer & planning
  • Verwerken van administratieve gegevens
  • Briefwisseling, e-mail en andere correspondentie
  • Sociale Media
  • Zakenreizen en evenementen uitwerken/ organiseren
  • Optimalisatie van de workflow
administratieve organisatie

Een Luisterend Oor…

Heeft u Nood aan een luisterend oor? Zit u even vast bij een bepaalde problematiek?
 Het kan heel vaak soms voldoende zijn een luisterend oor te hebben en wat objectief advies te ontvangen! Ik kom graag even bij u langs om dit kort te bespreken( +/-max 2 uur) waar ik u eventueel mee kan helpen. Op basis daarvan maak ik dan een beknopt verslag met  advies voor uw probleem. Tarief: 15 Euro/kwartier
Voelt u zich geroepen om u meer te kunnen bezighouden met uw core- business door een aangepaste ondersteuning? Aarzel dan niet om mij te contacteren.

 

Contact

Telefoon

+32 (0) 496 36 48 49

E-mail

lesley@healinghorses-atwork.be

Adres

Lindestraat 49 C – Zonnebloemstraat 34

9700 Oudenaarde – 9500 Geraardsbergen

BE 0832.111.296

UA-177403279-1